onsdag den 23. marts 2016

Amo Glutenfrie Pandekager




Dette er et sponsoreret indlæg.

For et par uger siden modtog jeg en pakke glutenfrie pandekager fra Amo, som jeg kunne teste. Jeg spiser aldrig glutenfrit, men jeg kender en del der gør, og jeg ved hvor svært det kan være at finde lækkerier, der er glutenfrie. 

Amo Glutenfrie Pandekager er baseret på ris- og boghvedemel samt majsstivelse. De skal kun tilsættes mælk og æg og der bliver rigeligt med pandekager til 4 personer. Prisen er ca. 30 kr. og de kan købes i de fleste supermarkeder. Du kan læse mere her





Jeg bagte pandekagerne en lørdag eftermiddag, og eneste formål med dem var at spise dem med rigeligt sukker. Dejen var let at røre sammen, og pandekagerne lette at bage. Dejen havde den rette konsistens og brændte ikke på i panden. Pandekagerne smager en smule anderledes end traditionelle hvedemels-pandekager, men de smager helt sikkert rigtig godt. Konsistensen er næsten som normalt, og smagen er sødlig. Pandekagerne kan fint spises med sukker eller is, eller de kan bruges til en pandekagelagkage. 

De vil helt sikker blive et hit hos glutenallergikerne. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar